Shotys web o TOP podnicích

I začínající cyklista musí mít dres

Jste cyklista amatér? Se svým kolem se teprve seznamujete? Váháte, zda vás cyklistika bude bavit? To jsou nejčastější otázky těch, kteří po mnoha letech usedli na kolo, možná vyburcování pohledem na letošní ročník Tour de France. V článku se budu věnovat zejména nešvaru v podobě nevhodného oblečení, kteří na sebe oblékají začínající jezdci. Co mám na mysli? Outfity typu obyčejné tričko nebo nátělník, kraťasy nebo tepláky a tenisky to vážně na kolo nepatří!

cyklo oblečení maloja

Číst dál: I začínající cyklista musí mít dres

Top odkaz na Top kancelář v Brně

Není tomu tak úplně dávno, co na brněnské ulici Nové Sady vyrostl prosklený a moderní dům, který nelze přehlédnout. Nenachází se v něm samozřejmě nic jiného, než jsou kanceláře. Tato budova nese název Titanium Brno a své hnízdo zde již našli mnohé firmy, zejména z odvětví digitálních technologií a marketingových komunikací.

titanium_brno

Číst dál: Top odkaz na Top kancelář v Brně

Vytlačí prodejní automaty malé kantýny z firem?

Firemní kantýny a bufety bývají čím dál častěji nahrazovány prodejními automaty. Prvotní investice se sice může zdát vysoká, avšak je-li takový automat umístěn na správném místě s vysokou koncentrací lidí, investice se brzy vrátí. Navíc automat vám neonemocní, neodjede na dovolenou a nikdy nemá špatnou náladu. Budete-li o něj pravidelně pečovat a zajistíte-li jeho doplňování zajistíte vašim zaměstnancům nonstop občerstvení.


V současné době jsou k dostání automaty, ve který se dají najít různé cukrovinky, slané pochutiny, nápoje v PET lahvích a trvanlivé bagety. Tím však nabídka automatů rozhodně nekončí, určitě si všichni vzpomínáte na automaty s domácím čerstvým mlékem, které se dají najít u větších obchodních center. Hitem jsou také automaty, ve kterých si můžete pořídit pizzu, rozpékané pečivo. Ve světě se dají najít automaty s kuriózním obsahem jako například s květinami, deštníky, drobnou elektronikou či dokonce s čerstvou zeleninou. My jednoznačně hlasujeme pro automaty s čerstvými a zdravými potravinami.

Kancelářské budovy v Praze 5 s volnou kapacitou k pronájmu I.

Hledáte pronájem kanceláře v oblasti Praha 5? Porozhlédli jsme se za vás a máme pár tipů na moderní kancelářské komplexy, kde je spousta dostupných služeb a volné kanceláře k pronájmu. Pokud tedy hledáte kancelář, která vás bude reprezentovat správným způsobem, nebudete se za ni stydět a bude se vám v ní i dobře pracovat, tak se pojďte podívat na pár tipů, kde by se vám mohlo líbit.

praha 5

Zajímavá je budova TECHNOPARK, kde již podle názvu bude vhodné mít kancelář zejména pro technologicky zaměřené firmy. Pro ty z vás, kteří bydlí v blízkosti Anděla nebo si na anděli potrpí, je tady budova Anděl 16+17, která vás určitě nezklame. Na Andělu je takových budov více a proto pokud tudy půjdete, určitě se mrkněte i na Anděl Park, Anděl Media Centrum nebo Anděl City Phase II -SO11. S dalšími kancelářskými budovami v Praze 5 vás seznámme v dalším článku, který můžete očekávat co nevidět.

Jak upoutat pozornost nových zákazníků?

V dnešní době, kdy na nás reklama číhá za každým rohem a ani doma od ní nemáme klid, jsou zákazníci tak trochu reklamo-vzdorní.

Pokud ale zvolíte vhodnou formu, tak máte šanci na úspěch. Jako vhodnější varianta se dnes jeví fyzická reklama - tedy možnost si produkt osahat, nebo si domů odnést leták s podrobnými informacemi. K tomuto účelu slouží reklamní stojany, které umístíte v prodejně, kde mohou zákazníci váš produkt koupit. Zaujmete je a dáte jim šanci, aby zvážili, zda produkt vyzkouší a nebo ne.

Správu budov přenechte na profesionálech

Vlastníte nemovitost a nepronajímáte ji jen proto, že nechcete mít starosti? A věděli jste, že některé společnosti nabízí správu budov?

Pokud jste z Prahy, máme pro vás tip na bezkonkurenční společnost, která dělá komplexní servis v oblasti správa budov Praha. Tou společností není nikdo jiný, než náš skvělý obchodní partner, světová špička na realitním trhu – společnost JLL.

Faktory, které ovlivňují budoucí obsah reklamy

Ne každá reklama zazáří tak, jak si představujete. Při tvorbě reklamy je třeba dbát na několik faktorů.

Nejdůležitější z nich je cílová skupina. Nesmíte zapomenout koho chcete reklamou oslovit. Pokud na to zapomínáte napište si na papír heslo “Náš zákazník – náš pán” a vypete si tento papír někam před sebe, tak aby jste ho měli na očích, když budete reklamu vymýšlet.

Dalším podstatným faktorem je prostředí, kam plánujete reklamu umístit. Zde byste také neměli zapomínat na cílovou skupinu, protože musíte vybrat místo, kde se tato cílová skupina pohybuje.

Pokud jde bude reklama cílit na lidi, kteří se pohybují venku večer, je vhodné zvolit i vhodný reklamní nosič – jako například LED reklamu, která září přesně tak, aby nikdo nemohl projít bez povšimnutí.